Hristos a înviat!

1189b58a1bb74049f1fabde57b613fe3

Ca în fiecare an mă bucur de această sfântă Sărbătoare alături de familie și prieteni. Câteva clipe memorabile, împărțite în zâmbete, râsete, bucurii și fotografii. Câteva momente care vor rămâne pentru totdeauna în sufletul meu.

Anul acesta am sărbătorit de două ori pentru că a fost și ziua mea de naștere🙂 Cei 29 de ani pe care i-am îndeplinit mi-au adus în dar prezența familiei, a prietenilor, vreme frumoasă și urări de pretutindeni. M-am bucurat ca un copil mic de toate aceste daruri mărunte și m-am simțit infinit mai bine decât dacă petreceam în club sau mai știu eu în ce locații selecte se serbează acum zilele de naștere. M-am bucurat că am putut să mă manifest așa cum sunt, că am putut merge la biserică, că am putut cânta „ Hristos a înviat!” împreună cu vecinii mei, foștii mei colegi și toți cunoscuții. M-am liniștit și descărcat totodată de frustrările cumulate într-un an, m-am relaxat și energizat în preajma oamenilor dragi din viața mea.

Deși, nu prea mai e la modă să mergi acasă la părinți, la bunici, la rude eu vă sfătuiesc să o faceți. E bine atât pentru sufletul vostru cât și pentru cei care vă așteaptă sosirea cu dor și nerăbdare. E greu când ești singur, e greu când nu ai copii lângă tine, e greu când sărbătorile vin și trec fără oaspeți. E singuratic și trist și putem evita aceste trăiri „ irosind ” câteva ore pe drum. Bucuria din ochii bătrâni care de-abia ți-aștepta sosirea, zâmbetele largi, pline de căldură și emoție care te-a primit de cum ai intrat pe poartă, îmbrățișările de bun venit sunt trăiri și emoții cu care nu o să te mai întâlnești pentru mult timp. Știu că este greu, știu că trebuie să ne împărțim în mai multe locuri, însă bine ar fi să-i surprindem pe cei dragi cel puțin de două-trei ori pe an.

În fine, că să nu o mai lungesc, vă doresc tuturor Paște Fericit, vreme bună și soare în suflete.🙂

Și păstrați în inimile voastre lumina călăuzitoare a iubirii lui Dumnezeu.❤

 

6 thoughts on “Hristos a înviat!

Lasă un răspuns

