Cum voi trai azi pentru a avea un maine asa cum mi-l doresc?

12919878_355471331290201_7642307704119372564_n

Întrebarea aceasta o am în minte de ceva timp. Încerc să identific o zi anume din viața mea în care sunt mândră de modul în care m-am descurcat cu situațiile apărute din senin și nu găsesc niciuna care să mă mulțumească. Poate sunt pretențioasă. Poate că îmi place să cer mai mult de la mine. Poate că undeva în interiorul meu zace acea speranță că voi reuși, că nu sunt departe de a „ construi” viitorul viselor mele. Poate că …

Alegerile pe care le facem zilnic sunt cele care definesc viitorul nostru. Ele sunt cele care ne pun față în față cu visele noastre, cu succesul sau eșecul personal. Ce facem astăzi va conta mâine.

Rămâne să răspundem sincer și cât mai corect cu putință la întrebarea?

„ Ce facem astăzi pentru viitorul nostru?”

Facem pași mărunți în direcția corectă sau ne rătăcim pe parcurs?

Mergem tot înainte sau ne poticnim mai mereu?

Avem rezultate bune sau din contră?

Ne lamentăm sau ne ambiționăm?

Ne dezvoltăm sau abandonăm?

Ce facem astăzi pentru noi? Ce facem ca să ne fie mai bine?

Suntem responsabili de viața noastră. De viitorul nostru. De ceea ce îi învățăm pe copii noștri. De ceea ce lăsăm în urmă. Suntem responsabili cu fericirea personală.

Care sunt alegerile corecte pe care le facem în fiecare zi? Considerăm că sunt cele mai bune? Învățăm din ele dacă viața ne arată că nu au fost cele mai potrivite?

Faptele mărunte, dar semnificative sunt cele care dau sens prezentului. Ele vorbesc pentru noi. Ele sunt „noi”.

Dacă a trecut o zi fără să faci ceva bun, fără să arăți blândețe, compasiune, generozitate, iubire, iertare față de cei din jur nu lăsa să mai treacă încă una.

Dacă a trecut o zi în care nu ai zâmbit, nu te-ai relaxat, nu te-ai bucurat de prezența oamenilor dragi, nu permite să mai treacă încă una.

Dacă a trecut o zi în care nu ai învățat nimic nou, nu lăsa încă una să mai treacă pe lângă tine.

Fii cu un pas înaintea vieții! Fii cu un pas înaintea provocărilor zilnice!

Asta îmi doresc să fac. Asta îmi doresc să am. Asta îmi doresc să „răspundă” la întrebările sufletului.

Nu dezamăgirea. Nu regretele. Nu tăcerea… ci faptele.

Deci, cum voi trăi de azi înainte?

Cu speranță și încredere că Dumnezeu este alături de mine și îmi ghidează pașii în direcția corectă.🙂

Cu zâmbetul pe buze și motivație în suflet. Cu mintea relaxată și cu gânduri din cele mai optimiste.

Cu inima doldora de sentimente frumoase pentru oricine.

Viața e prea scurtă și prea frumoasă ca să nu fie trăită din plin.

Profită de ea și adu frumusețea și extraordinarul din afara ta înăuntrul tău.

Pregătește-ți terenul de „joacă” cu maturitate, cu luciditate și curaj. Apoi „ joacă-te” cu provocările vieții, cu necunoscutele ei, cu încercările pe care ți le așează în cale. „Joacă-te” fără teamă – nu ai ce pierde!🙂

 

Lasă un răspuns

