Blog-uri cu care rezonez

large (5)

Nimic nu imi aduce mai multa placere ca cititul. Si cand nu gasesc nimic care sa ma inspire sau cand pasii nu ma poarta inspre vreo librarie oarecare imi potolesc „setea” citind sau rasfoind blog-uri.

Sunt zile in care sunt in cautare de ceva nou, sunt zile in care ma multumesc sa „ dezgrop” articole veche din arhivele blog-urilor pe care le urmaresc. Sunt postari care ma incanta, cu care rezonez si ganduri in care ma regasesc.

Consider ca este cea mai importanta calitate la un blog – sa rezoneze cu cei care ii trec pragul.

Si in privinta asta am cateva blog-uri favorite, scrise atat in romana, dar si in alte limbi pe care as vrea sa le amintesc, doar pentru ca imi place sa distribui lucruri frumoase❤

Nimicuri sfarsite prin cuvinte

Viata te iubeste

Aripi de gand

Ganduri ascunse 

Eu sunt femeie

 

Desigur ca sunt si altele, insa cu acestea rezonez cel mai bine.

Daca aveti si voi blog-uri preferate faceti-le cunoscute🙂

 

sursa foto: Weheartit

One thought on “Blog-uri cu care rezonez

Lasă un răspuns

