4 ani…

4c8a022aa1518db02ffa09307fcb279b

4 ani de bucurie simpla …

4 ani de momente marunte…

4 ani de clipe uimitoare

4 ani cu voi🙂

Astazi acest coltisor minunat a ajuns sa implineasca 4 ani.

4 ani de bucurie, incredere, speranta, incurajari, pozitivism, motivatie si culoare.

Desi nu imi vine sa cred ca am ajuns in acest punct, desi nu imi vine sa cred ca au trecut 4 ani de la prima mea scriere, iata ca anii trec si frumosul ramane. Astazi, am rasfoit putin primele posturi si am retrait pentru cateva minute trecutul. Nu pot spune ca a fost o placere deosebita – pentru ca in spatele fiecarei postari a stat intotdeauna o poveste din viata mea, o intamplare, un fragment din sufletul meu – insa, categoric a fost o experienta placuta. Mi-a trecut prin fata ochilor toate lectiile pe care le-am insusit de la viata, toate clipele grele din viata mea, toate minutele de indoiala, dezamagiri si singuratate.

Acesti 4 ani au fost ca o calatorie in desert. Cu fiecare pas facut m-am simtit mai aproape de ceea care as vrea sa fiu, de sufletul meu, de obiectivul meu personal. Marturisesc ca am cautat un locsor in care sa-mi golesc sufletul, sa-mi desert frustrarile, gandurile, regretele, sentimentele, un locsor in care sa ma simt usoara, pura, optimista, increzatoare. Am reusit sa fac acest lucru si inca reusesc. Sper ca am facut acelasi lucru si pentru voi, pentru cei care-mi trec pragul, pentru cei care doresc sa se regaseasca, pentru cei care cauta liniste, motivatie si speranta.

Acesti 4 ani sunteti voi, toti cei care ma cititi. Sunt comentariile pe care mi le-ati lasat de-a lungul timpului si care mi-au bucurat sufletul. Sunt parerile si mesajele care mi-au trezit si mai multe ganduri si care m-au inspirat in scrierile mele. Sunt postarile care au ajuns prin intermediul vostru in sufletele celor care aveau nevoie sa auda ca nu sunt singuri. Sunt toate gandurile mele, toate sentimentele si incercarile adunate intr-un buchet imens de mii de zile.

Va multumesc tuturor pentru prezenta, pentru mesaje, pentru incurajari, pentru curajul pe care il aveti impartasindu-mi fragmente din viata voastra.

M-ati inspirat si ma inspirati sa scriu lucruri minunate. Sper sa va placa in aceeasi masura in care v-a placut si pana acum. Sper sa va ajute sa va ridicati deasupra greutatilor vietii. Sper sa fie nu numai un colt al meu, ci si al vostru. Impart cu voi intimitatea gandurilor mele de 4 ani. Nu astept nimic in schimb. Poate ati observat ca pe blogul meu nu se gasesc spoturi publicitare sau reclame. Daca recomand ceva o fac din suflet, din experienta personala si nu are nici o legatura cu partea financiara. Ma intereseaza mai mult recompensa sufleteasca, gandul ca postarea mea ajuta pe cineva. Si un singur suflet daca isi gaseste alinarea, linistea, motivatia sau curajul prin intermediul randurilor mele ma face sa ma simt bogata.

Sper ca bunul Dumnezeu sa ma ajute sa fac acelasi lucru in continuare. Sper ca inspiratia mea sa fie inspiratia voastra. Sper ca linistea si pacea pe care o simt in fata acestor randuri sa fie similara cu a voastra. Sper sa ne auzim in aceeasi formula sau poate ceva mai mare si la anul pe vremea asta. Pana atunci insa, bucurati-va de fiecare moment al vietii voastre, incercati sa va apropiati de bunul Dumnezeu, fiti curajosi si plini de speranta in fata viitorului si iubiti-va cu sinceritate si generozitate.❤

 

7 thoughts on “4 ani…

Lasă un răspuns

