La mulți ani, femeie !!!

Un mărțișor virtual pentru fiecare femeie puternică❤

peony_in_high_key_by_bitzu-d3hm1ep

Îți doresc să nu renunți niciodată la visele tale.
Îți doresc să fii dreaptă, sinceră și iubitoare. Și mai presus de toate curajoasă.
Îți doresc să trăiești fiorul iubirii și să-ți dorești să ai parte de dragostea adevărată întreaga viață.
Îți doresc să privești fiecare zi cu demnitate, încredere și determinare. Și să nu cunoști niciodată gustul amar al înfrângerii.
Îți doresc să poți privi înspre soare și să te poți simți norocoasă. Că ești în viață. Că ești sănătoasă. Că ești iubită. Că ești femeie.
Îți doresc o viață plină de fericire, de binecuvântări, de iubire și de pace alături de Dumnezeu.
Îți doresc să te simți bine cu tine, să te iubești și să te respecți, să cucerești lumea întreagă cu încrederea și ambiția care te caracterizează.
Îți doresc să treci cu bine peste clipele grele și să înveți din fiecare lecție câte ceva.
Îți doresc să fii…

Vezi articol original 56 de cuvinte mai mult

6 thoughts on “La mulți ani, femeie !!!

  1. La mulți ani Om frumos!
    Am observat ca la sfârșitul unui articol de al tău era scris Emilia Constantin.Ceva de genul.Întrebarea mea este: cine este Emilia Constantin?
    Mulțumesc.

    1. Eimilia Constantin scria intr-un timp pentru revista Tango. Imi plăcea mult unele postări de-ale ei si le-am distribuit si pe blog, însă am observat ca a încetat să mai scrie.🙂

      1. Bună🙂 Cine este Anda Docea? La sfârșitul unui articol de pe blogul tau am observat numele acesta. Mulțumesc. Pe 08.03.2016 19:42, „File de jurnal” a scris:

        > anasstasya commented: „Eimilia Constantin scria intr-un timp pentru > revista Tango. Imi plăcea mult unele postări de-ale ei si le-am distribuit > si pe blog, însă am observat ca a încetat să mai scrie. :)” >

Lasă un răspuns

