Vis indeplinit! Va continua …

 

ugu

Buna dragilor,

Am o veste buna,  in sfarsit!🙂

Am reusit sa finalizez cele doua ebook-uri si sa le public online.

Nu a fost o munca usoara, insa ma bucur ca am reusit sa o duc la final.

Deci, cei care mi-ati scris ca le doriti in format complet le gasiti pe Scribd. 

 Cred ca este cea mai comuna si cea mai prietenoasa librarie online din lume🙂 cel putin pentru mine, care imi petrec timpul liber citind, online.

Publicarea ebook-urilor online este primul pas. As vrea sa vad daca aceasta varianta este ok si pentru voi, intrucat este posibil sa public acolo si cartea „ Confesiuni”.

Astept feedback-urile voastre ca intotdeauna si va multumesc pentru mesajele de sustinere primite🙂

Ana.

https://ro.scribd.com/doc/299262532/Cand-Sufletul-Iti-Vorbeste-Decide-Sa-Il-Asculti-Ultima-Parte

 

Lasă un răspuns

