Surprize pentru voi, cititorii mei …

6317c7495fa1a4ef7cd62882d9a3ba18

Salut dragilor,

Am luat o scurtă pauză de la scris pe blog pentru că am pregătit o surpriză pentru voi. Este vorba despre un ebook la care am lucrat 2 săptămâni și pe care sper să-l găsiți interesant și inspirațional.

Am scris cu pasiune, din trăirile mele, din experiența mea, din exemplele din jur. Am scris pentru oameni care au suferit, care au dezamăgit, care și-au lăsat visele să moară, pentru oameni ca mine și ca tine care au visat la viața perfectă, dar nu au găsit curajul să facă primul pas.

Am scris cu nerăbdarea cuiva care speră să împărtășească gânduri bune și să schimbe vieți. Am scris din suflet, am împărtășit bucăți din mine mai puțin cunoscute, am căutat să ajung la inimile voastre și să le mișc.

Aștept feedback-urile voastre și de ce nu alte propuneri pentru alte ebook-uri, acesta fiind primul din seria sa –  „Când sufletul îți vorbește …”

Puteți să-l citiți dând click pe link-ul de mai jos:

Ebook – Cand sufletul iti vorbeste

6 thoughts on “Surprize pentru voi, cititorii mei …

  1. Am citit pe fuga. Fiindca sunt genul de persoana care relationeaza cu scrierea prin exemple concrete. Dar este foarte frumoasa, foarte bine scrisa(chiar daca a fost pe fuga, sunt atenta la detalii) si ar fi bine de bagat la cap. Pentru unele persoane. Tine-o tot asa.❤

Lasă un răspuns

