Gata cu scuzele!

tumblr_nkr654O7yD1upqmx8o1_1280

Mi-am propus ca de acum încolo să uit de scuze. Să nu le mai bag în seamă și să-mi trăiesc viața din plin. O sa fie greu pentru că am tendința să mă plâng de fiecare lucru care nu merge așa cum vreau eu. Eșecurile pentru mine au fost întotdeauna o problemă. Mă fac să mă simt nesigură pe ceea ce știu, pe ceea ce pot, pe ceea ce sunt. Mă fac să mă îndoiesc, să-mi pun întrebări, să mă gândesc de două ori înainte să fac un lucru. Eșecurile sunt acele pietre care ne trag în jos, indiferent cât de mult ne-am dori să nu fie așa. Partea bună este că ne putem schimba. Sau cel puțin așa cred, pentru că-nu imaginez cum de alți oameni chiar reușesc să aibă succes și realizări în viață. Prin urmare, mi-am propus să nu mai găsesc scuze pentru fiecare eșec, să nu mai am regrete, să nu mai am îndoieli, să merg mai departe cu ambiție, curaj și determinare. Sunt atât de multe exemple în jurul meu, atât de mulți oameni minunați cu lecții de viață extraordinare că îmi este jenă să mă plâng că nu mi-a ieșit X lucru. Sunt atât de multe exemple în jurul nostru pe care le vedem, dar pe care le trecem cu vederea ca și când nu ar fi bune pentru noi, ca și când nu ni s-ar potrivi. Până nu încerci nu poți știi cu adevărat ce ți se potrivește, ce schimbări aduce lucrul respectiv, ce noutăți sau transformări au loc în viața ta. Spunem NU succesului ori de câte ori nu dorim să încercăm lucruri noi. Spunem NU realizărilor și împlinirilor ori de câte ori ne lăsăm prinși în capcana scuzelor, a lamentărilor, a grijilor și regretelor. Spunem NU fără să ne dăm seama atunci când alegem să renunțăm, să ne mulțumim cu puținul pe care îl avem, dar care nu ne aduce satisfacții pe termen lung.

Sunt una dintre persoanele cele mai încăpățânate pe care le cunosc, dar încăpățânarea nu este una pozitivă. Aș vrea să o transform în ceva care să mă ambiționeze, în ceva care să-mi dea curaj și să mă schimbe din persoana liniștită și la locul ei într-una plină de energie, neliniștită și luptătoare. Chiar îmi doresc acest lucru și mi-am propus să încerc să mă schimb. Nu am așteptări prea mari pentru că este un drum sinuos cel pe care vreau să apuc, însă îmi doresc să văd schimbări micuțe, dar semnificative.

Mi-am așternut pe o coală de hârtie tot ce vreau să fac anul acesta, lucruri mărunte, importante, chestii pe care nu le-am mai încercat, dar pe care îmi doresc să le încerc, vise noi și dorințe absurde. De abia aștept să le bifez de pe listă. Cred că lucrul acesta o să-mi întărească încrederea în forțele proprii și o să mă ajute să-mi depășesc teama de eșec.

Chiar cred că eliminând scuzele putem găsii soluții la toate ecuațiile vieților noastre și duce o viață împlinită și de succes.

Poate doriți să adăugați și voi pe lista personală de lucruri noi acest motto: GATA CU SCUZELE! și să încercați să vă ghidați după el🙂

Motto-ul meu:

” The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can’t achieve it.”

—  Jordan Belfort

Lasă un răspuns

