Sărbători pline de bucurie!

„Crăciunul, copilul meu, este dragostea în acţiune. De fiecare dată când iubim, de fiecare dată când dăruim, este Crăciun.”

D.E.Rogers

12376250_768057566656728_1750981235244014847_n

Dragilor, astăzi, pentru că este o zi specială m-am gândit să vă urez și să vă colind în felul meu🙂

Am ajuns la câteva concluzii în anul acesta care se va încheia în câteva zile și mi-am spus că e momentul ideal pentru a le împărtăși cu voi.

Când tragi linie și te gândești la tot ce ai făcut, la trecut, la deciziile pe care le-ai luat, la greutățile peste care ai trecut, la oamenii pe care i-ai iubit și la cei pe care-i iubești și te iubesc, la tot ceea ce alcătuiește viața ta în prezent trebuie să spui „ mulțumesc” pentru tot. Chiar și pentru cele mai dificile clipe din viața ta, căci totul are un scop și la baza fiecărui lucru stă Dumnezeu.

Dacă am învățat ceva în toți aceșți ani a fost să nu-mi pierd niciodată speranța, încrederea și credința în EL. Și acest lucru mi-a fost dovedit cu prisosință prin fiecare lucru pe care l-a făcut pentru mine.

Te vei simţi fericit ori de câte ori te vei ridica de la podea. Şi din căderi, ai de invatat.  Nu descuraja, ai răbdare cu tine, cu cei din jur, cu vremurile!

Trebui să crezi, să-ți păstrezi credința vie și pozitivismul ca să reușești în viață. Fiecare a avut partea sa de încercări, de nereușite, de eșecuri, de regrete, de vise care nu s-au transformat în realități, însă cel care reușește într-un final să obțină tot ceea ce a visat este cel care nu pierde din vedere un singur lucru: credința.

Îmi doresc să vă insuflu tuturor un strop de magie în această perioadă încărcată spiritual și să vă determin să luptați pentru visele voastre. Este cel mai important lucru din lume să profiți de fiecare moment al vieții tale ca să faci ceva bun, ceva minunat, ceva magic pentru tine, pentru fiecare persoană din jurul tău.

Ahhh, și încă ceva …

… Crăciun fericit, plin de bucurie, zâmbete, oameni frumoși și colindători la geam vă doresc din toată inima!

2 thoughts on “Sărbători pline de bucurie!

Lasă un răspuns

