Meditation mood

tumblr_nuu107QdZm1uz9z42o1_500

Am tot discutat în ultima vreme despre motivație. Despre cele mai potrivite metode de automotivare. Despre cei mai potriviți oameni pe care este bine să îi ai în preajmă. Am ajuns la o concluzie.

Nimeni nu te poate motiva cum o face viața și implicit încercările prin care trecem. Nimeni nu te poate ajuta în același mod în care o face credința. Și faptele bune pe care le faci pentru ceilalți.

Am trecut prin multe încercări în ultimul timp. De aici și absența mea pe blog. Dacă ar fi să tragem o concluzie după tot ce am făcut vom realiza că rezultatul nu se mulțumește cu adevărat.

Sunt lucruri pe care le facem din obligație. Și ca urmare a acestui lucru nu le dăm importanță și nu le acordăm atenție. Nu dăm tot ce putem, tot ce suntem în stare să facem. Și fiindcă nu dăm totul, ci doar un sfert din ceea ce suntem capabili, rezultatele sunt și ele pe măsura eforturilor noastre.

Am descoperit-o recent pe propria mea piele.

Nu era greu să insist mai mult. Să mă forțez puțin mai mult decât am făcut-o. Însă am considerat că nu este așa de important și am fost delăsătoare. Se pare că a fost destul de important încât să rețin o altă lecție prețioasă: dă tot ce poți atunci când ai șansa pentru că mai târziu s-ar putea să regreți rezultatul.

Sunt foarte multe lucruri care ne motivează, foarte multe chestii care ni se întâmplă zilnic sau poate mai des de atât, însă cărora nu le dăm importanța cuvenită. Ulterior, când suntem la pământ, cu sufletul în pumni și obrajii plini de lacrimi ne vin în minte fragmente din trecut, amintiri ale unor reacții, fapte sau decizii pe care nu le-am observat la timp, dar care au rămas alipite de sufletul nostru.

E târziu atunci să îndreptăm lucrurile, însă nu este târziu să învățăm din ele.

Am fost și sunt adepta zicalei: din greșeli învață omul, ei bine, da, din greșeli, din eșecuri, din insucces și vise sfărâmate devenim mai înțelepți, mai organizați, mai maturi.

Asta dacă vom realiza vreodată cât de important este să fim prezenți în viața noastră nu doar cu trupul, ci și cu sufletul, cu gândul, cu toate gândurile pozitive care zac înăuntrul nostru.

One thought on “Meditation mood

Lasă un răspuns

