Început de zi …început din mine …

tumblr_ms0xzteDLU1qkbit3o1_500

V-am menționat în articolele precedente dorința mea pentru schimbare. Pentru orice înseamnă o viață împlinită. Și zilnic descopăr lucruri minunate și oameni extraordinari de la care mai învăț câte ceva.

Poate v-am menționat în treacăt pasiunea mea pentru citit. Îmi place când descopăr cărți bune, cărți din care poți să extragi mesaje de viață, cărți cu povești uimitoare despre oameni obișnuiți care au găsit fericirea și succesul.

Ei bine, atunci când citesc și ceva mă impresionează puternic îl memorez sau îl salvez pentru zilele întunecate.

Așa am învățat cum să-mi încep fiecare zi, așa am aflat cum poți transforma un moment neplăcut într-unul plăcut, așa am descoperit cum trebuie să fiu, mental și fizic, ca fiecare zi să fie uimitoare.

Practic acest exercițiu de ceva timp și pot spune că dă roade. Dacă tu te simți bine pe dinăuntru, dacă în interiorul tău este liniște și armonie, dacă mintea ta generează gânduri pozitive, vei avea o zi pe măsură.

Începe fiecare zi mulțumind pentru ceea ce ai. Începe fiecare zi fiind recunoscător încă din zorii zilei. Începe fiecare zi rugându-te pentru călăuzire, armonie și iubire. Începe fiecare zi așa cum vrei să fie: pozitivă, vivace, revigorantă.

Fii acolo unde vrei să fii, nu acolo unde vor alții să fii. Fă ceea ce îți place, nu ceea ce le-ar plăcea altora. Fii mai mult decât ești în fiecare zi, și fă cu un pas mai mult decât ieri ori de câte ori poți. Râvnește la mai mult, însă nu-i uita pe cei mai puțini norocoși. Viața te va răsplăti din plin dacă arăți bunătate și înțelegere.

Eu încerc ori de câte ori pot să fac ceva diferit în fiecare zi. Încerc să mă schimb, să merg înspre ceea ce îmi doresc, să dau viață bucuriei și speranței și să încurajez oamenii din jurul meu.

Adoptând calea optimismului alegi să vezi viața altfel decât restul lumii. Alegând să zâmbești în ciuda încercărilor vieții ajungi mai aproape de persoana care dorești să fii. Dorindu-ți lucruri frumoase, oameni frumoși și calzi, momente vesele și memorabile atragi în viața ta tot ceea ce este mai uimitor, mai minunat, mai miraculos.

Gândește-te de două ori înainte să dai drumul oricărui gând, pentru că el te însoți la drum toată ziua.🙂

Fă în așa fel încât să te simți binecuvântată de fiecare sentiment, gând, dorință, vis născut din sufletul tău.

Lasă un răspuns

