Confesiuni ( partea a II a ) – povestea continuă …

tumblr_nsja63P24I1tudywfo1_1280

( … ) Întâlnirea cu el m-a atins într-un fel neașteptat. Într-un fel în care sufletul meu avea nevoie, dar nu știa exact ce-i lipește. Apropierea de oameni ne trezește la viață. Iar apropierea de cei asemeni ție îți zdruncină întreaga lume. A fost prima seară după multă vreme în care mi-am permis să nu mă gândesc la nimic altceva decât la noi doi. Primul moment care m-a surprins gândindu-mă la un început, la un nou capitol pentru mine.

El, bărbatul căruia i-am spus „ DA” fără să realizez cât de ușor va fi nu este cel mai frumos, nu este nici cel mai inteligent sau cel mai fermecător om din lume. El – este pur și simplu el – fără alte adaosuri. Râde când simte nevoia, și o face destul de des după părerea mea, antrenându-mă și pe mine în jocul lui de-a cine este cel mai vesel. Glumește și se joacă cu vorbele ca un pictor cu vopselele sale. Mi-am imaginat Italia în timp ce-mi povestea de scurtele lui popasuri acolo. M-am imaginat rătăcindu-mă printre străduțele înguste și fermecătoare, poposind la masa unei cafenele drăguțe și banale, alergând desculță printre lanurile sărutate de soarele Toscanei. M-am imaginat acolo cu el și nu a fost deloc greu să fac acest salt în mintea mea. El pare că este de unde trebuie să fie. Ieșit din imaginația mea. Pictat de dorințele mele ascunse. Construit din toate visele secrete pe care nu am îndrăznit să le dezvălui nimănui. El pare că este asemeni mie și totuși în mod straniu pare unic și greu de descifrat.

Am petrecut o seară minunată. Și i-am spus că mi-ar plăcea să o repet. Știu – unele lucruri nu se spun de la prima întâlnire, însă după ce viața mi-a dat atâtea lecții importante, nu voi mai lăsa nimic să mă facă să tac sau să-mi ascund sentimentele. Ești cine ești și nimeni nu ar trebui să te facă să simți că trebuie să te ascunzi, să te pierzi, să te înstrăinezi de tine. Poate că nu ești frumoasă, inteligentă, extraordinar de fermecătoare, dulce sau zăpăcită, însă ceea ce ești și felul în care ești te reprezintă. Frumusețea se naște din originalitate, așa că mizează pe unicitatea ta ca persoană.

Mi-a spus că-mi admiră franchețea și mi-a zâmbit, luându-mi mâna. M-a tras în brațele sale fără însă a face vreun gest deplasat. Mi s-a părut că sunt la locul potrivit. Și mi-a plăcut și asta.

Am cinat pe terasa unui restaurant fără pretenții. Genul de local unde nu trebuie să te îmbraci elegant, ci doar potrivit pentru o seară plăcută. Muzică bună, vin dulce-aromat și conversație ușoară. E rețeta perfectă pentru o seară în care vrei să uiți de toate, sau haide să spune că vrei să pui totul în plan secund. E rețeta perfectă pentru oboseală, plictiseală, rutină sau singurătate. E o rețetă pe care am de gând să o mai fac și chiar să-i aduc îmbunătățiri.

Pentru câteva ore am reușit să fiu eu însămi. Să râd, să glumesc, să flirtez, să mă las îmbrățișată, protejată, cucerită. Și mi-a plăcut. Și m-a făcut să-mi doresc să nu mai plâng niciodată. Viața e mult prea frumoasă, în ciuda încercărilor la care te supune.

Să sper că m-am maturizat ? Poate … Să sper că am învățat ceva de la această seară..? Poate … Să sper că voi avea și alte șanse cu EL ? Poate …

Lasă un răspuns

