Un vis împlinit + haine de vânzare :)

f8c9e24d27d014c55870b1088dd44d2c

În ultima vreme mi-am dedicat întreaga energie și timpul liber găsirii unui locșor de locuit numai al meu – într-un final, după multe eforturi, am reușit să-l concretizez într-o garsonieră micuță și cochetă🙂

Este un vis de-al meu încă de când am venit în București și am tot schimbat locuințe și colegi de cameră sau apartament.

Mi-am dorit dintotdeauna să am parte de liniște, să mă pot bucura de confort, de libertatea pe care ți-o oferă un loc numai al tău și lunile astea au fost o adevărată provocare.

Mai am puțin și o să vă scriu din casă nouă :))

Am început deja să-mi strâng lucrușoarele, să le împachetez și am observat că am rămas cu o garderobă „ consistentă ” care nu-mi mai vine …cu ocazia aceasta am descoperit că eram mai grăsuță acum câteva luni :)))) probabil stresul din ultima vreme a ajutat la arderea grăsimilor :)))

Pentru că nu vreau să le iau după mine, în parte pentru că nu am foarte mult spațiu, și nici nu vreau să mă gândesc că aș putea ajunge din nou la aceeași măsură😀 a decis să le postez pe blog în speranța că vor place cuiva și vor ajunge pe mâini bune.

Produsele sunt de bună calitate, nu le-am purtat mai mult de 3 ori, iar pe unele doar odată, prin urmare voi face un set de fotografii înainte să le împachetez.

Doritoarele îmi pot scrie aici sau îmi pot lăsa mesaje dacă văd ceva care le-ar plăcea🙂

Prețurile sunt modeste și evident vor exista și discount-uri sau cadouri în funcție de câte produse achiziționați.

Mulțumesc pentru vizite, pentru share sau comentarii❤

PS: Deși în foto sunt șifonate pentru că au stat împachetate, vă asigur că ele vor fi reîmprospătate și călcate înainte de livrare🙂

Pentru prețuri și detalii accesați link-ul: https://anasstassya.wordpress.com/hainute-de-vanzare/

BeFunkyCollage hbjk mjnk nbj

Lasă un răspuns

