… și m-am întors

cf86faa906013af4d152a96f6846ea8a

Bine v-am regăsit dragilor🙂

A fost o perioadă foarte încărcată pentru mine și pot spune că acum sunt ceva mai liniștită. Mi-am luat câteva zile ca să meditez asupra task-urilor și obiectivelor mele și sper că am reușit să pun puțină ordine în agitația și haosul din viața mea.

Este adevărat să știți că ceea ce nu facem la timp devine mai greu de făcut ulterior. Încercat pe pielea mea😀

Oricum, viața merge înainte așa că putem foarte bine să ne bucurăm de ea🙂

Ce am învățat în tot acest timp?

Că este important să nu amânăm în speranța că nu o să fie prea târziu. Va fi prea târziu la un moment dat și de ce să trăiești cu părerile de rău când poți să iei atitudine chiar acum.

Că este esențial să-ți organizezi gândurile pentru a nu permite dezordinii să te conducă. Dacă nu știi de ce să te apuci mai întâi noteză-ți task-urile pe coală de hârtie și în funcție de importanța acestora vei știi cu care să începi. De cele mai multe ori doar gândindu-ne la ceea ce ne așteaptă nu reușim foarte bine să avem o viziune clară asupra ceea ce trebuie făcut, de aceea este necesar să te detașezi chiar și câteva clipe de haosul care a pus stăpânire pe mintea ta.

Că este de mare ajutor să gândești pozitiv … nu numai că vei fi mai liniștit, dar vei privi situațiile cu care te confrunți cu alți ochi.

Mi-am propus să nu mă mai regăsesc niciodată într-o astfel de situație pentru că este foarte dificil să ieși din ea cu mintea relaxată și cu sufletul împăcat.

Mi-am propus ca în fiecare săptămână să-mi aștern cu liniuță fiecare task pe care trebuie să îl îndeplinesc, fie că face parte din viața personală sau profesională.

Și mi-am mai propus ceva … să mă bucur de fiecare moment liber și să încerc lucruri noi …asta pentru sufletul meu care de ceva vreme tot spera să-l bag și pe el în seamă :*

Sursă foto: Pinterest

Lasă un răspuns

