Late post about almost anything :D

10622908_1010339422329521_459961145499686790_n

Cel mai bun moment pentru a realiza cât de frumoasă este viața, cât de plăcută poate fi, cât de mult o poți transforma și modela după placul tău este seara, cu câteva minute înainte să te fure somnul. Chiar în acel moment conștientizezi toate nimicurile care ți s-au întâmplat în cursul zilei, toate vorbele, gesturile, întâlnirile care te-au făcut să zâmbești, care te-au distras de la cotidian și rutină. În fiecare seară, când îmi adun gândurile la o ceașcă de ceai târzie și depăn amintiri, realizez cât de norocoasă mă simt pentru toate posesiunile din viața mea. Și spun posesiuni fiindcă sunt destul de familiară cu verbul ” posed ” și mai ales cu sensurile acestuia. Dacă ar fi să fac o listă cu lucruri pe care le posed aș începe cu familie, prieteni, cunoștințe, ca mai apoi să trec și la lucruri materiale. Mă bucură întotdeauna un apel de la o prietenă ”rătăcită” cu care nu m-am mai auzit de câteva luni , revederea inopinată cu un amic, o vorbă bună, un gest cald, o privire jucăușă sau un zâmbet sincer. Mă declar înnebunită după acest soi de manifestări și spun cu mâna pe inimă că îmi poate schimba întreg cursul unei zile . Mă simt și cred că sunt una dintre cele mai norocoase persoane, chiar dacă nu mi-am dovedit niciodată norocul jucând la loto ci pur și simplu privind în urmă la tot ce am , la tot ce mi-a fost dăruit:)

Le iau ca atare și sunt recunoscătoare pentru fiecare în parte, indiferent de valoare sau de strălucire. Sunt ușor de mulțumit, ușor de încântat, ușor de păcălit. O ceașcă bună de cafea îmi poate dicta modul în care va fi ziua mea, un zâmbet îmi poate însenina ziua, o vorbă spusă în momentul propice îmi va face clar ziua mai bună, chiar perfectă. Același lucru îl pot spune și despre ciocolată, cappucino, cartofi prăjiți, o carte bună, un film romantic, o ieșire cu prietenii, o călătorie de vis în orașe de vis. Pe acestea le consider cealaltă parte a listei, plăcerile mele nevinovate.

Este întotdeauna nevoie să gândești per ansamblu ca să poți trage o concluzie. În acest caz, concluzia mea este că , viața este extraordinară, din orice punct de vedere. Depinde de noi să o savurăm, să o citim, să o modelăm, să profităm de fiecare oportunitate , de fiecare moment. Timpul nu este reversibil. Nici stătător. El curge, asemeni viselor, punând la dispoziția fiecăruia o șansă unică, șansa la fericire și bineînțeles mici momente de plăceri infinite. Este timpul să privim dintr-o altă perspectivă, dintr-un alt unghi. Este timpul să realizăm că suntem la un pas de a fi fericiți, dar că din diverse motive nu vedem , nu înțelegem , nu auzim minunea .

Lasă un răspuns

