Inspirația de zi cu zi

d15794f7dc082076088eba9ebe43b605

Poate o să spuneți că înșir prostii, însă de fiecare dată când citesc ceva frumos rămân cu ceva deosebit, un simțământ în care mă regăsesc complet. De multe ori, în momentele mele de slăbiciune, răsfoiesc paginile cărților mele de suflet și citesc cu voce tare pasajele care m-au impresionat și emoționat fără măsură. Citesc cu sete fiecare cuvânt și încerc să le înțeleg taina, secretul. Mă motivez prin prisma lor, căci nu sunt numai cuvinte ci trăiri ale celui care le-a așternut pe hârtie, situații care s-au întâmplat, chestii prin care a trecut, momente pe care le-a depășit. Dincolo de aceste cuvinte se ascund eșecuri, lacrimi, regrete, dar și bucurii, povești de succes, iubire și motivație.

Sunt sigură că și voi aveți anumite citate după care vă ghidați în viață sau poate care vă fac ziua mai frumoasă citindu-le🙂

“The journey of a thousand miles begins with one step.” ~Lao Tzu

“Dream big and dare to fail.” ~Norman Vaughan

“Tough times never last, but tough people do.” ~Dr. Robert Schuller

Keep your face to the sunshine and you can never see the shadow.” ~Helen Keller

“Make each day your masterpiece.” ~John Wooden

“Once you choose hope, anything’s possible.” ~Christopher Reeve

“Believe and act as if it were impossible to fail.” ~Charles Kettering

Și câteva citate în limba română🙂

„Viaţa poate fi înţeleasă numai privind înapoi, dar trebuie trăită privind înainte.” ~Soren Kirkegaard

“Nu poți trăi o zi perfectă fără să faci ceva pentru cineva care nu te va putea răsplăti niciodată.”  ~John Wooden

“Întoarce-ți fața către soare și umbrele vor rămâne în urma ta.” ~ proverb din Noua Zeelandă

“Mă bucur când plouă, pentru că şi dacă nu m-aş bucura, tot plouă.”   ~Anonim

“Eu nu sunt ceea ce mi se întâmplă, eu sunt ceea ce aleg să devin.” ~ Carl Jung

O zi plină de inspirație vă doresc🙂

Lasă un răspuns

