+ 1 an :)

c636b7444d8f121c51b3ff4238c0da20

Astăzi mă sărbătoresc🙂

S-a mai depus un an peste chipul meu și încă un strat peste suflet. Sună trist, dar de fapt mă gândesc că este frumos. Maturitatea schimbă omul. Complet. Îl învață atât de multe lecții prețioase. Și ne lasă pe noi să decidem ce vrem să păstrăm alături și ce dorim să aruncăm. Ne permite să facem loc în suflet pentru persoanele care merită într-adevăr atenția și iubirea noastră, ne permite să eșuăm, dar să ne și ridicăm încrezători, ne permite să pășim în necunoscut și să ne rătăcim doar ca să învățăm ceva.

Sunt recunoscătoare pentru acest an minunat care a trecut cu iuțeala unui tren întârziat. Cumva recunoștința te face să privești atent în direcția nevoilor tale și să constați că de fapt te poți simți mulțumit și cu ceea ce ai. Și te lasă uimit în clipa în care realizezi că ești îndeajuns de bogat încât să dai și altora.

Astăzi mă sărbătoresc. Păstrând același ritual. Înconjurată de aceeași oameni. Trăind și savurând clipe frumoase alături de ei. Nu pot cere nimic mai mult, din contră, mulțumesc pentru tot ceea ce am.

Primesc cu brațele și inima deschisă tot ceea ce va veni pentru că știu că Dumnezeu îmi este alături. Și acest sentiment nu m-a părăsit nici o clipă. Este un gând cu care vă doresc să vă molipsiți pentru că vă întărește sufletul și vă ajută să treceți mai ușor peste ale vieții valuri tulburi.🙂

6 thoughts on “+ 1 an :)

  1. La mulți ani, cu sănătate si împliniri așa după cum îți dorești !
    Și da, maturitatea aduce un soi de înțelepciune și acceptare mai ușoare a toate câte îți pregătește viața. Și da, numai cu Dumnezeu alături mereu, altfel e dificil și lipsit de speranță🙂 .
    Toate cele bune și să ai o zi cât mai reușită azi .

  2. LA MULTI ANI! plini de fericire, sanatatea sa mearga mereu la bratul tau,bucufiile sa ti fie pe dea-proape!
    Iar, ptr tot ce fc…iti multumesc!!!
    Nu sti de cate ori sorbeam cafeau dimineata cu ochii inca somnorosi dar cu ochii pe blogul tau. De cate ori ..prin ceea ce citeam..parca stateai de vb cu mn.
    Ptr cate am invatat,ptr datile in care mi ai deschis ochii..si ptr tot..ITI MULTUMESC.
    MA SIMT RECUNOSCATOARE.

Lasă un răspuns

