Hristos a înviat!

felicitari-paste-2014

Întrucât ieri nu am apucat să vă urez nimic am să mă revanșez astăzi🙂

Paștele este cea de-a doua mare sărbătoare din an, o zi importantă pentru toți credincioșii, o zi în care ni se reamintește de iubire, sacrificiu și speranță.

Sărbătorind Învierea Domnului cu bucurie și evlavie, cu smerenie și simplitate ajungi să te detașezi de toate lucrurile exterioare care îți pot tulbura liniștea sufletească, să te simți împăcat cu ceea ce ai, cu ceea ce poți face în momentul prezent.

Paștele nu e despre fală, e despre iertare. Paștele nu e despre invidie, ci despre bunătate. Paștele nu e despre bârfă, ci despre generozitate. Paștele nu e despre mine, despre tine, despre el(ea), ci despre noi. Despre mântuirea sufletească.

În această perioadă mă simt cel mai aproape de mine. Mă simt plăcut, liniștită, plină de speranță și iubire pentru ceilalți. Mă simt diferit. Poate gândesc și simt mai mult decât o fac în restul zilelor. Poate că îmi permit mai mult timp cu mine, mai mult timp cu cei dragi. Poate că iert mai ușor și înțeleg mai multe pentru că am un exemplu în persoana Lui.

Lucrurile pe care le-a făcut pentru noi, suferințele prin care a trecut pentru noi, iubirea pe care a revărsat-o din plin asupra noastră sunt cele mai importante dovezi de care avem nevoie pentru a ne schimba, pentru a ne întoarce la El, pentru a înțelege că multe din sentimentele noastre sunt putrede, întunecate și goale.

Trebuie să renunțăm la o bună parte din noi, pentru că de-a lungul timpului am „ reușit” să adunăm, din păcate, o mulțime de gânduri și sentimente care nu ne fac cinste, care ne murdăresc sufletul, care ne împroașcă cu noroi. Din pricina lor, nu mai găsim calea spre adevăr, lumină și fericire. Din cauza lor rătăcim și ne simțim singuri. Din cauza lor am uitat cine suntem, pentru ce luptă, ce simțim, care ne sunt așteptările. Din cauza lor nu mai îndrăznim să sperăm, să visăm, să credem.

Nu în ultimul rând Paștele e despre bucurie, zâmbete, familie, timp „irosit” cu înțelepciune, amintiri frumoase.🙂

De aceea urarea mea pentru noi vine ambalată în ceva simplu, dar sincer:

…vă doresc ca Paștele să vă aducă liniște și pace în suflete, să vă reaprindă speranța și curajul în inimi, să vă îndrume pașii în direcția potrivită, să vă aducă în brațele Lui în momentele de cumpănă! 

Hristos a înviat!

2 thoughts on “Hristos a înviat!

  1. Adevarat a inviat !
    Foarte frumoasa postarea ta, mi-a placut mult si iti multumesc pentru gandurile bune exprimate. Sa ai si tu parte de tot ce-ti doresti in aceasta primavara si mereu ! 🙂

Lasă un răspuns

