…cum iubesc eu viața

214eb5552c25d1b49a87aec7e34a4f97

Întrucât nu avem certitudinea zilei de mâine și nu știm ce se poate întâmpla peste o secundă ar trebui să acordăm mai multă importanță timpului și să încercăm nu doar să respirăm ci și să simțim cu adevărat viața.
În orice clipă se poate întâmpla ceva bun. Sau mai puțin bun. Oameni care se îndepărtează de sufletul nostru. Oameni de care ne îndepărtăm noi. Relații care se destramă. Povești care se nasc. Aceasta este viața. Și ar trebui trăită și savurată ca și cum este cel mai prețios lucru care ni s-a dat, și nu ca pe o povară.
Dragilor, iubiți, simțiți, gândiți pozitiv, munciți pentru visele voastre, dar nu uitați să profitați la maximum de fiecare zi. Chiar de nu veți găsi în mintea voastră nicio mulțumire nu renunțați, ci priviți îndeaproape la suflet. Cu siguranță veți găsi zeci de motive pentru care să zâmbiți, să iubiți, să luptați, să trăiți cu adevărat.

Viața este o comoară și fiecare zi este o bijuterie extrem de valoroasă. Nu faceți risipă, ci mai degrabă căutați să vi le însușiți ca sa fiți bogați spirituali.

Știu că pare o nebunie, dar iubesc viața așa cum este ea. Blândă câteodată, nărăvașă și surprinzătoare alteori. Încerc să mă bucur de fiecare clipă pentru că nu știu ce-mi rezervă ziua de mâine. Uneori, rapiditatea cu care trece timpul mă copleșește și mă obosește pentru că știu că aș fi vrut să fac atâtea, dar mă mulțumesc totuși cu ceea ce reușesc să realizez.

Lasă un răspuns

