3 ani de blogging ♥

6aa11a95592758015da3a4257b91a8c9

În această zi, acum 3 ani , de ziua Fericirii și-a început povestea blogulețul meu🙂
Și nu oricum … ci în urma unei mari dezamăgiri sentimentale. Pentru că aveam nevoie să mă descarc, să mă regăsesc, să aflu cine sunt și să-mi răspund la întrebări.
Cu timpul am reușit să mă adun și să mă reconstruiesc bucată cu bucată.
Cu timpul am reușit să-mi eliberez sufletul de frustrări și temeri și să fiu din nou eu.
Cu timpul am reușit să mă apreciez, să mă respect și să mă iubesc.
Și am ajuns aici … cu zeci de suflete frumoase alături, cu mii de like-uri, cu sute de comentarii care-mi înseninează fiecare zi🙂
Astăzi după atât de multe încercări și sacrificii pot spune că poți face orice vrei atâta timp cât nu renunți, cât nu te lași doborât de greutăți.
Asta am învățat în tot acest timp și asta vreau să împărtășesc și eu la rându-mi.
Blog-ul s-a vrut un colț de suflet pentru suflete uscate, triste și pustii, însă între timp a devenit un colț pentru sufletele optimiste, puternice, vesele și curajoase🙂
Aceasta este povestea care stă la baza realizării blog-ului meu.
Și acestea sunt postările- trăiri în care mi-am refulat nu numai gândurile ci și sentimentele.
Aici m-am regăsit, aici v-ați regăsit și nu pot decât să sper că vă veți regăsi mult timp de aici încolo.

Vă mulțumesc pentru tot sprijinul vostru, pentru feedback-uri, mesaje, comentarii sau distribuiri. ♥
Mulțumesc tuturor pentru cei 3 ani virtual petrecuți împreună ♥

5 thoughts on “3 ani de blogging ♥

  1. Frumos spus! Si da, prin scris te descoperi si te intelegi. Am simtit si eu asta desi am doar 3 luni de cand scriu pe blog. Faptul ca asterni pe o pagina trairile de moment sau din anumite perioade te face sa vezi lucrurile din perspectiva si cumva le si organizeaza. E ca si cum ti-ai face ordine in ganduri, scriind🙂 La multi ani de scris frumos!

Lasă un răspuns

