Un zâmbet pe zi :)

image (1)

Zâmbesc pentru că am o infinitate de motive pentru a o face și mă bucur fiindcă am prilejul de a zâmbi.
Iubesc pentru că am un milion de motive pentru a simți acest lucru și mă transform cu fiecare care trece într-un om mai bun, mai onest, mai deschis.
Dansez pentru că am o mie de motive pentru a învăța noi pași , pentru că nimic nu este mai minunat și mai plin de vitalitate decât să-ți permiți pentru o secundă să te înalți prin dans.
Simt pentru că am o mulțime de motive pentru a crede că sunt iubită, respectată, și dorită pentru ceea ce sunt .
Aduc mulțumiri pentru că nu există motiv pe acest pământ care să mă facă să mă simt ingrată sau inconștientă de ceea ce am.

Fiecare zi care trece o privesc ca o șansă de a face lucrurile mai bine, de a învăța din greșeli, de a profita de timp și de oportunitățile pe care ți le oferă, de a seduce viața și de a o convinge să fie de partea ta.

Fiecare nor care apare pe orizontul senin nu îl privesc ca pe un semn negativ, ci mai curând ca pe unul trecător, poate că momentul respectiv va fi întunecat de vreo problemă sau situație pe care nu o pot depăși, dar cu siguranță vor exista și clipe care îmi vor dovedi cât de puternică și încrezătoare sunt.

Fiecare gând, emoție sau sentiment este precedat de un zâmbet larg , optimist și plin de speranță. Fiindcă nu-mi pot permite să fiu supărată, irascibilă , nemulțumită sau egoistă, și nici nu câștig ceva dacă mă comport într-un mod imatur și negativ. Gândesc în perspectivă, chiar dacă trăiesc momentul și-mi place să mă bucur de tot ce îmi oferă viața. Pentru mine nu există soare fără de nori, și nici fericire fără câteva obstacole.

Zâmbesc. Iubesc. Simt. Trăiesc. Acesta este motto-ul meu de zi cu zi🙂

Lasă un răspuns

