Doar noi …

10310957_650102138377025_8516682170789145515_n

Doar noi știm ce s-a întâmplat. Doar noi știm ce nu a fost îndeajuns, ce a fost prea mult, ce ne-a schimbat. Doar noi știm ce ne-a legat și ce ne-a despărțit. Doar noi. Lumea poate doar să opineze. Să zgârie cu vorbe mincinoase și cu presupuneri în sufletul nostru. Lumea poate spune ce vrea ea, însă noi știm mai bine.

Nu trebuie să-mi spună nimeni care-ți sunt defectele. Le știu prea bine. La fel cum știu pe dinafară tot ce este bun și frumos la tine. Nu trebuie să-mi spună nimeni cum să te manipulez. Nu vreau asta. Și nu vreau nici sfaturi „ bine intenționate”. Mă mulțumesc cu ceea ce știu și am învățat în acest timp unul de la altul. Nu vreau să aud părerea nimănui despre ceea ce a fost între noi. Nimeni nu știe cu adevărat ce este în sufletul nostru.

Doar noi știm cât de bine a fost, cât de repede a trecut, cât de mult a durut. Doar noi știm ce am visat, ce s-a spulberat și cu ce am rămas. Doar noi știm unde am greșit, ce nu a fost bine, cât mai lipsea să fie adevărat…

– fragment, Confesiuni

4 thoughts on “Doar noi …

  1. Scrii frumos și de multe ori exact pentru sufletul meu. Primesc aproape în fiecare zi mail cu articolele tale și când prind puțin timp, abia aștept să le citesc. Astăzi, cu acest articol m-ai făcut să zâmbesc, pentru că e perfect, perfect pentru inima mea. îți mulțumesc!🙂 aștept și alte articole.😀

Lasă un răspuns

