Femeia puternică …

6513bf371bc7f3b23e2007c8ad821cc8

Întotdeauna am fost de părere că o femeie puternică iese în evidență în orice circumstanță. Că forța interioară este aidoma unui „ stigmat ” pe care îl vei purta mereu în lume. Că toate calitățile pe care sufletul tău le poartă „ strigă ” a optimism, speranță și încredere. Că toate aceste emoții frumoase ascunse în sufletul tău ies la iveală în momentul potrivit și se arată ochilor potriviți.
Întotdeauna am fost de părere că o femeie încercată de viață are această putere fenomenală de a „patina” printre greutăți și probleme. Că experiența și maturitatea cu care vede anumite lucruri o face să înțeleagă și să conștientizeze ce anume este important și ce nu. Că lecțiile învățate în timp îi oferă darul de a cântări oamenii, de a-i diferenția și de a-i elimina pe cei nepotriviți.
Întotdeauna am admirat o femeie puternică, care știe ce vrea și încotro merge. O femeie care înainte de toate știe care sunt riscurile la care se poate supune, sacrificiile pe care trebuie să le facă ca să ajungă în punctul dorit.
Întotdeauna am fost cucerită de femeile puternice. De inteligența lor ascuțită. De tactul și priceperea lor. De pasiunea și determinarea care stau la baza succesului lor. De mărinimia și cutezanța lor.
Întotdeauna am visat să fiu o femeie puternică. Să încerc înainte să spun „ nu știu”. Să văd înainte să spun „ nu pot”. Să-mi urmez visele înainte să spun „ ce-ar fi fost dacă” …

Lasă un răspuns

