Confesiuni ( fragment )

10384548_551741991618160_3064878627992309180_n

Trăisem de atâtea ori sentimentul că mă aflu pe marginea prăpastiei și că aș putea cădea oricând, încât îl știam pe de rost. Simțeam aceeași emoție care-mi bloca mintea, aceleași sentimente de singurătate acută care te încearcă în clipe grele.

Eram singură din nouă. Dimineața era mohorâtă și cenușie, însă mie mi se părea sumbră, aidoma sufletului meu, încărcat de întrebări precum crengile de copac îmbibate de ploaie.

Cafeaua se răcise de mult. O priveam și citeam în adâncurile ei negre o mie de întrebări. Ce vreau să fac cu viața mea ? Este suficient ceea ce am acum ? Puteam să mă mulțumesc cu puțina iubire de care aveam parte ? Era suficient încât să-mi hrănească sufletul și să-mi aline temerile ? Îl iubeam suficient de mult încât să iubesc pentru amândoi ?

Și continuau în același ritm. O oră. Două. Același scaun. Aceeași fereastră. Aceiași picuri. Aceleași întrebări. Nici un răspuns.

Viața mi se transformase într-o clipită din ceva liniștit și frumos, în ceva trist și dezolant.

Eram asemeni primăverii, dezorientată, indecisă, pe jumătate cucerită de iarnă. Și nu era nimeni în preajmă să mă ajute să decid odată pentru totdeauna. Mă săturasem de necunoscutele din viața mea, voiam să le îndepărtez, să mă îmbărbătez, să-mi fac curajul să arunc tot ceea nu-mi făcea bine. Dar asta însemna că trebuia să renunț și la el.

Eram eu oare pregătită să fac acest lucru ?

Habar nu aveam.

Și minutele trec. Și se transformă în ore. Și noaptea îmi cuprinde sufletul și îmi învăluie trupul în aceleași întrebări.

Pic! Pic! Pic!

Ploaia continuă să cadă în același ritm monoton și înnebunitor.

Îmi dau seama că am nevoie de el, că îmi place să-l am în preajmă, că el m-ar putea ajuta să decid mai repede, că o simplă privire în sufletul lui ar putea să încline balanța.

Dar el nu era aici… Eram doar eu…și gândurile mele.

…și Doamne câtă nevoie aveam să iau o decizie!

One thought on “Confesiuni ( fragment )

Lasă un răspuns

