Vitamine zilnice

10430454_1558982684357324_3543948372899694758_n

Atunci când grijile mă copleșesc îmi spun: „ am rezistat ieri, pot rezista și astăzi. Și nu îmi voi îngădui să mă gândesc la ce s-ar putea întâmpla mâine.”
Am învățat să trăiesc fiecare zi așa cum vine și să nu-mi mai fac singură necazuri, îngrijorându-mă pentru ziua de mâine. Amenințarea întunecată a viitorului este cea care face din noi niște lași. N-o las să mă copleșească, pentru că experiența m-a învățat că, atunci când mă va ajunge momentul de care mă tem, voi avea puterea și înțelepciunea să îl întâmpin. Micile supărări nu mai au puterea să mă afecteze. De ziua de astăzi trebuie să mă îngrijesc. De ziua de astăzi trebuie să mă bucur🙂

Lasă un răspuns

