Fragment, Confesiuni

7c61a10486f2c924146854358fc86c2f

O să am grijă să-ți fie bine. Să te simți ca și cum ai găsit ceea ce căutai de atâta timp. Să mă simți aproape de sufletul tău exact așa cum simt eu în clipele în care te strâng la pieptul meu.
O să am grijă să zâmbești în fiecare zi, chiar cu prețul de a deveni un clovn în ochii tăi. Căci atunci când zâmbești și lași grijile deoparte ești cel mai frumos tablou pe care-l privește inima mea.
O să am grijă să-ți descrețesc sufletul de întrebări, regrete și amintiri și o să pun deoparte clipele cu noi pentru atunci când te vei simți pregătită să înfrunți lumea întreagă pentru iubirea noastră.
O să am grijă să-ți ușurez povara pe care mintea ta o poartă dintotdeauna. Misterele pe care o ascunde. Întrebările care nu-ți dau pace. Neliniștea care te ține noaptea cu ochii deschiși.
O să am grijă să fac parte din visele tale. Și vom împărți la doi succesul sau căderea. Vom fi doi în toate clipele în care îmi vei permite să-ți stau alături. Și te voi proteja. Și îți voi arăta că iubirea nu este numai o mare întunecată și însetată de naufragii, ci și o oază liniștită și colorată în verde smarald.
O să am grijă să știi că ești iubită. Și voi face din fiecare clipă un ritual numai al nostru. O să am grijă de tine așa cum sper că vei face și tu. Pentru că nu există sentiment mai frumos și mai pur decât dragostea împărtășită. ”
– fragment, Confesiuni

One thought on “Fragment, Confesiuni

Lasă un răspuns

