TO DO LIST

cb29d85339e3585eed9642da843c092d

Întotdeauna mă gândesc la lucruri pe care le-aș fi putut face, dar din diverse motive nu le-am făcut. Este clipa în care apar regretele. Clipa în care mă întreb dacă ceea ce am făcut în momentul acela a fost mai important decât lucrurile care mi-ar fi făcut plăcere și care mi-ar fi bucurat sufletul. Nu sunt mai importante, dar din cauza gestionarii deficitare a timpului le-am amânat, neștiind că de fapt mă amân pe mine. Așa că am decis să le pun pe hârtie, să facă parte din task-urile mele zilnice. Și ca să fie mai ușor le-am dat strecurat printre ședințe, rapoarte, bugete, organizări și alte chestii cu care îmi umplu timpul zilnic. Astăzi este prima zi în care sunt mândră să spun că le-am bifat pe toate, și Doamne cât de bine mă simt emoticon kiss

Lucruri pe care le-am putea face, dar care nu fac parte din task-urile noastre zilnice :

– să zâmbim
– să glumim
– să punem preț pe prietenie
– să ne lărgim orizonturile
– să ne deschidem inimile
– să fim mai buni
– să nu judecăm
– să citim mai mult
– să nu pierdem din vedere obiectivul nostru
– să spunem „ te iubesc ” celor care merită să audă aceste cuvinte
– să iubim necondiționat
– să avem încredere în bunătate, adevăr, iubire și iertare
– să visăm cu sufletul deschis și cu mintea pregătită să spulbere orice barieră
– să savurăm plăcerea pe care ne-o oferă lucrurile mărunte
– să încercăm să ne iubim, să ne placem așa cum suntem, să ne acceptăm defectele, dar să căutăm întotdeauna să ne îmbunătățim; nu pentru alții, ci pentru noi
– să ne eliberăm de stres, de griji, de probleme pe care nu le putem rezolva decât cu ajutorul lui Dumnezeu
– să mulțumim pentru ceea ce avem și pentru ceea ce primim zilnic
– să fim recunoscători pentru viața pe care Dumnezeu ne-a dăruit-o și să încercăm să o înfrumusețăm prin ceea ce credem că este necesar
– să ajutăm oamenii fără să ne-o ceară
– să-i îmbărbătăm și încurajăm pe cei slăbiți și lipsiți de credință
– să ne rugăm, să cerem dar să și mulțumim
– să spunem „ mulțumesc ” și „ te rog ” de fiecare dată când este nevoie
– să ne păstrăm sufletele frumoase cu ajutorul simplității, a iubirii de oameni și de frumos
– să nu mergem la culcare cu toate gândurile negative în minte, pentru le vom oferi șansa de a săpa adânc în sufletul nostru, producându-ne insomnii
– să ne bucurăm de fiecare zi primită în dar și să găsim întotdeauna motive pentru a simți binecuvântarea lui Dumnezeu🙂

2 thoughts on “TO DO LIST

  1. Îmi place foarte mult ceea ce scrii. Te rog continuă să faci acest lucru deoarece cu siguranță nu sunt singurul care îți apreciază cuvintele. Țin să îți spun că mai ajutat să imi dau seama de anumite greșeli din viața mea iar pentru asta îți multumesc. Keep up the good words🙂

Lasă un răspuns

