Retrospectiva 2014

quotescover-JPG-95

Este ultima filă din cartea 2014, o carte care ne-a adus atât lacrimi cât și zâmbete, speranță dar și perseverență.
Am răsfoit, am citit, am învățat, am simțit și trăit fiecare pagină, am râs și am plâns totodată, am pășit peste obstacole și am continuat să visăm aidoma eroilor noștri.
Ne apropiem de finalul unei cărți frumoase, cu personaje bine conturate, cu intrigi reale și deznodământ surprinzător. Cred că finalul rămâne la aprecierea noastră și mai cred că acesta se va contura la fel de frumos în partea de început a noii cărți 2015.

Zâmbesc și sunt melancolică în același timp pentru că deși a fost o perioadă de formare pentru mine ca și om, îmi vor lipsi momentele în care am fost fericită, clipele în care m-am simțit iubită și apreciată, secundele de râs nebun, de plăceri nevinovate.

Mă consolez cu gândul că vor urma și alte pagini la fel de frumoase și pline de speranță ca și cele care s-au scris.
Mă consolează gândul că vom fi la fel de puternici, sensibili, inimoși și generoși pe cât ne permite viața să fim. Și mai credincioși ca niciodată.
Mă consolez cu gândul că 2015 a păstrat pentru noi cea mai bună poveste, cele mai inspirate și frumoase momente, cele mai pure și încântătoare vise.

O zi superbă vă doresc, iar de la anul ce stă să bată la ușa sufletului nostru îmi doresc atât pentru mine cât și pentru voi toți pace și împlinire sufletească, sănătate și curățenie interioară, dragoste și apreciere, căldură și speranță🙂

One thought on “Retrospectiva 2014

  1. Îţi doresc ca Noul An să-ţi aducă sănătate, bucurii, speranţă, linişte în suflet, împlinirea tuturor dorinţelor şi sănătate celor dragi. La mulţi ani!

Lasă un răspuns

