O surpriză pentru voi, cititorii :)

2b38bbdb5f06c5239e5adac63cf39eea

Dragi cititori și visători deopotrivă,

M-am gândit la o surpriză pentru voi, una plăcută desigur, care sper să vă facă plăcere.
Cu mult drag am cules pentru voi câteva gânduri de pe această pagină și le-am legat într-o cărticică destinată vouă.
Sunt gânduri optimiste, gânduri-întrebări care m-au frământat și pe mine la fel ca pe voi în anumite momente din viață, dar peste care am reușit să trec cu bine.
Sunt cuvinte care fac bine sufletului, care alină și mângâie deopotrivă și pe care le-am adunat într-un buchet numit 7 Lectii pentru sufletul tău ( clik pe titlu pentru a accesa ghidul )
Dacă vă place și dacă doriți să o transmiteți mai departe altor suflete minunate care îi pot înțelege și simți emoția aveți acceptul meu.
Atunci când scriu îmi imaginez că scriu pentru miile de suflete care simt și trăiesc aceleași lucruri ca și mine, că se regăsesc cumva în gândurile care mi-au traversat cândva sufletul :) 

Vă doresc o zi minunată🙂

2 thoughts on “O surpriză pentru voi, cititorii :)

  1. Buna seara. Felicitari !!! Multumesc ptr tot ceea ce faci,ptr ca prin asta (imi amintesti sau imi reamintesti ce am uitat,ma trezesti la realitate,imi arati frumusete vietii cand eu nu o vad) ..s.a.m.d. SUNT RECUNOSCATOARE CA TE AM DESCOPERIT. Mos Nicolae sa ti aduca bucurii sufletului tau. Numai bine.

Lasă un răspuns

