Gand matinal

334a34c0d95915830f318ff16326437f

Îmi place să mă înconjor de frumos și simplitate pentru că îmi dă o stare de bine care se manifestă toată ziua
Îmi place să fac lucruri plăcute, să mă înconjor de mirosuri familiare, să-mi aduc aminte de momente minunate, să zâmbesc, să mă bucur de tot ceea ce mi se întâmplă zilnic, de oamenii pe care Dumnezeu mi-i scoate în cale, să visez și să-mi trasez cu grijă pe hârtie obiectivele personale.
Îmi place să mă bucur de fiecare zi în totalitate, fie că este însorită, caldă sau ploioasă și rece. Fiecare stare îmi inundă sufletul cu frumos, cu liniște, cu armonie pentru că fiecare moment are farmecul lui.
Îmi place să ascult muzică, să citesc o carte bună, să mă pierd într-un film plăcut, să umplu bucătăria cu parfum de toamnă și aromă de scorțișoară, să savurez o bucățică de plăcintă cu mere aburindă în tihna camerei mele în timp ce ploaia cade încetișor peste oraș.
Îmi plac lucrurile mărunte care îmi aduc atâta satisfacție pentru că îmi arată cât de puternice și pline de magie sunt ele de fapt. Pentru că poți fii fericit și dacă nu ești înconjurat de lux. Pentru că starea de bine și mulțumirea interioară ți-o poți sustrage de la viață. de la micile momente care ne inspiră și ne determină să o iubim așa cum este
Pentru că poți fii în al nouălea cer atâta timp cât ești înconjurat de prieteni, familie, oameni pe care îi iubești și care îți întorc dragostea.
Îmi place să transform lucrurile complicate în lucruri simple și să arăt celor din jurul meu că-și pot permite să fie fericiți fără să râvnească sau să pizmuiască viețile altora. Suntem bogați, frumoși, generoși pentru că așa este Tatăl nostru și nu avem cum să fim altfel. Îmi place să cred că ne vom da seama de acest lucru la timp și că vom lucra la îmbunătățirea gândurilor și a sentimentelor noastre.
Îmi place să cred că în noi toți încă mai există acel ceva ascuns care să ne trezească la timp și să ne determine să ne schimbăm viețile în bine. 

Lasă un răspuns

