Păpușă de cârpă

9cfd8b7b120b9aa4075c3a44bbfd4236-d4u9ybp

„ Te joci inconștient de puterea ta cu sufletul meu. Mă răsfeți ca mai apoi să mă lași pradă dezamăgirii. Mă amăgești cu vorbe frumoase, după care știi că sufletul meu este topit, ca mai apoi să scufunzi în oceanul de gheață al indiferenței. Spui că mă iubești însă gesturile și vorbele tale sunt în contradictoriu. Nu vreau să te mai cred. Nu mai vreau să fiu păpușa ta de joacă. Nu mai vreau să fiu azvârlită într-un colț îndepărtat și folosită după ce praful s-a așternut pe sufletul meu. Te joci și îți place jocul acesta sălbatic. Nu pot să te condamn, singurul vinovat sunt eu fiindcă ți-am permis asta. Am crezut cu naivitate în tine. În ceea ce-mi spuneai. În scuzele și regretele tale. În toate vorbele în care îmi jurai că te vei schimba. În toate îmbrățișările, sărutările și promisiunile pe care le făceai conștient de puterea ta asupra mea. Întotdeauna am fost slabă în relația cu tine. Întotdeauna am cedat, am iertat și te-am iubit, poate mai mult decât la început. Întotdeauna am visat pentru amândoi, însă nu a fost suficient încât să te facă să renunți la vechile obiceiuri. Păpușa ta de joacă a căpătat viață de acum. Și voință. Și îți spune „ adio ”. ” – fragment „ Confesiuni ”

Lasă un răspuns

