Fragment, Confesiuni

5d640f5fc593fa3e7605cc3b0b671992

„Te privesc și mă văd pe mine. Îți zâmbesc. Mă simt atât de ușoară. Atât de iubită. Nu aș ști să-ți spun în cuvinte tot ce păstrez în suflet, dar sper însă că poți citi fiecare rând din inima mea. Vreau să împart cu tine fiecare moment, fiecare clipă din prezent, fiecare secundă din viitor. Îți simt privirea pe chipul meu și sufletul vibrează, cuprins de o moleșeală incredibilă. Iubirea se simte atât de bine. Atât de perfect. Îmi zâmbești și îți iau zâmbetul ca pe o promisiune a vieții împreună. Plină de frumusețe. Plină de pace și iubire. De respect și armonie. De veselie și râs. Nu știu dacă se poate și mai bine de atât. Nu știu dacă sufletul meu poate visa la mai mult. Tu ești miracolul vieții mele. Singurul pe care l-am primit fără să-l aștept, fără să-l cer, fără să mișc un deget. Câteodată mi-e teamă ca cineva să nu te ia de lângă mine, pentru că nu am depus nici un efort să te am. Câteodată simt un gol care-mi tulbură sufletul, însă îmbrățișarea ta este suficientă să-mi alunge norii neliniștii. Lasă-mă să te cuprind în brațe. Lasă-mă să te ating și să las sufletul să vorbească pentru mine. Lasă-mă să-ți șoptesc cuvinte pe care le meriți dar pe care nu le-ai auzit niciodată. Lasă-mă să te păstrez în siguranța inimii mele. Să te iubesc și să-ți dăruiesc tot ce am păstrat pentru atâta vreme. Lasă-mă să fiu ancora ta. Punctul tău de sprijin. Lasă-mă să fiu a ta și să împart cu tine tot de va veni. Fie că sunt temeri, tristeți, dezamăgiri sau lucruri bune. Lasă-mă să te strâng în brațe și să-ți cuprind sufletul într-un dans care să ne țină înlănțuiți pentru toată viața. ” ( fragment, Confesiuni)

Lasă un răspuns

