Confesiuni, fragment

jkl

„ (…) Când ai plecat am căutat peste tot după tine, după ceva al tău, orice, ca să-mi aducă aminte de ceea ce am iubit. Ca să mă facă să înțeleg că nu a fost timp irosit sau sentimente iluzorii. Am căutat mult după ceva al tău, care nu doar să mi te aducă în fața ochilor ci și să mă facă să te simt lângă mine. Au fost nopți aiurea. Tulburătoare, Nicicând nu am simțit astfel, nicicând nu am mai fost supusă unei astfel de încercări. Am crezut că pot reconstrui totul cu bucăți desprinse din suflet, însă m-am înșelat. Nu te-am mai putut găsi, indiferent cât de mare mi-a fost străduința. ”
– fragment, Confesiuni

Lasă un răspuns

