Confesiuni

Imagine

„ Nu mi te pot imagina decât strângându-mă în brațe. Și amintirea aceasta este îndeajuns încât să-mi domolească neliniștile atunci când ești departe. Nu mi te pot imagina în alt fel decât iubindu-mă. Și această imagine prețioasă o port în mine mereu. Nu mi te pot imagina într-un alt mod decât acela de a fi al meu, oricât de departe te-ai afla, oricât de mare ar fi distanța dintre trupurile noastre. Nu mi te pot imagina altfel decât ești. Un simplu om, dar atât de special pentru mine. Atât de viu și prezent în gândurile și în inima mea, în nopțile cu lună, în zilele cu soare, în cele mai naive vise. Nu mi te pot imagina decât zâmbind. Mie. Vieții. Fiecărui lucru care îți iese în cale. Așa ești tu. Bucuria ți se citește pe chip fără a o putea ascunde. Dacă m-ar întreba cineva ce iubesc mai mult la tine, nu aș știi să răspund. Fiindcă nu mi te pot imagina pe bucăți, pe fragmente. Fiindcă ceea ce iubesc la tine nu sunt părți din ceea ce ești, ci un tot unitar. Nu mi te pot imagina având doar calități. Nu. Tu ești făcut dintr-un aluat mult mai complicat, mult mai greu de frământat. Ai și tu ca orice om neliniștile și temerile tale ascunse. Ai și tu întrebări. Vise. Păcate. Fac parte din tine, din ceea ce ești. Nu le ascunzi. Nu le eviți. Nu le negi. Le înfrunți. Le accepți. Le învingi. Pentru că așa ești tu. Și nu mi te pot imagina astfel. Și nu îmi pot imagina un alt fel de a te iubi. Și nu-mi pot imagina o altă amintire mai frumoasă, decât zâmbetul tău și ochii tăi calzi în timp ce mă priveai și-mi spuneai șoptind că mă iubești. Nu mi te pot imagina altfel decât făcând parte din mine, din ceea ce sunt și din ceea ce iubesc. ” 

– fragment, Confesiuni – 

One thought on “Confesiuni

Lasă un răspuns

