Cat valoram in aceasta lume ?

Imagine


Toți banii pe care îi avem în conturi ? Mașina, casa sau apartamentul de lux pentru care am muncit atâta timp ? Hainele de firmă sau vreun gadget de ultimă generație pe care ne-am aruncat banii fără să gândim la scopul lor ? Vacanțele în locuri de care un om obișnuit poate nici nu a auzit măcar ? Trupurile sculptate după ultima modă în bisturiu ? 
Nu facem nici măcar atât. 
Dar valorăm atâtea fapte bune câte am făcut, atâtea zâmbete câte am dăruit, atâtea mângâieri câte am oferit. Valorăm cât toate gândurile bune, cât toate visele care ne-au adus împlinirea sufletească, cât toate zilele petrecute în armonie și iubire. Valorăm cât avem în suflet și nimic mai mult. 
Acum…tu cât crezi că valorezi ?

One thought on “Cat valoram in aceasta lume ?

Lasă un răspuns

