Fragment, Confesiuni

Imagine

„ Trădări. Minciuni. Înșelăciune. Răutate. Am trecut prin toate și am ieșit din acest haos ca un soldat pe jumătate om, cu rănile supurând și cu sufletul flămând de răzbunare. Nu m-am închipuit ca pe un om crud și manipulator, însă nici ca pe unul care să-și plece capul și să-și accepte soarta. O soartă mult prea crudă, pregătită nu de către Dumnezeu ci de către oameni, care au ales să-și asume rolul divin. Simt în sufletul meu cum pâlpâie flacăra răzbunării. Gândurile îmi clocotesc a mânie și dezamăgire. Inima mi-e pustiită și doritoare de revanșă. Știu că o să câștig acest meci, deși nu mă va încălzi cu nimic, știu că nu mi se va da înapoi ce mi s-a luat, însă nu pot trece peste toate astea. Nopțile s-au transformat în zile, iar zilele în ani. Răutatea și urzelile lor mi-au transformat lacrimile în răbdare și trecutul într-un viitor mult prea sumbru. Poate cineva să-mi explice cum de oamenii fac rău fără să se gândească la consecințe ? Poate cineva să-mi spună cum de asemenea monștri trăiesc printre noi, zâmbind și făcând rău deopotrivă ? Poate cineva să-mi spună cum de chipurile lor sunt pe cât de frumoase la înfățișare pe atât de mizerabile pe dinăuntru ? Și poate să-mi spună cineva cum putem să ne ferim de aceste vipere, cu suflet negru ? Se spune că trebuie să-ți ierți dușmanii, dar eu nu pot face decât să-mi țes cu o lentoare străină mie, pânza răzbunării. Nu sunt un nimeni fiindcă ei m-au făcut invizibilă însă pedeapsa mea este pe măsura faptelor lor. Vor plăti iar eu voi putea în sfârșit să-mi găsesc liniștea. „ 

– Confesiuni 

One thought on “Fragment, Confesiuni

Lasă un răspuns

