fragment , Confesiuni

Imagine

…ce mă poate vindeca ? ce-mi poate stinge lacrima din suflet și rana din inimă ? ce mă poate face să devin cine am fost ? un zâmbet palid îmi răsare pe chip. nu mai văd de ceva timpul răsăritul. nu …de fapt îl văd. la propriu. văd soarele cum se ridică și cum colorează pustietatea și răceala orizontului. Văd căldura care se împrăștie în natură în mii de nuanțe parfumate, văd razele care înconjoară lumea dar și sufletele singuratice. Însă nu simt nimic. Nu mai știu gustul soarelui, aroma dimineților, nu mai simt căldura și mângâierea răsăritului, nu mai văd nimic în afara întunericului în care sufletul meu plonjează adeseori. este greu. paginile vieții nu se trec atât de ușor pe cât îmi închipuiam. sufletul tânjește după iubire și reciprocitate. este rănit , alegerile mele au produs aceste răni. Am indus durerea și dezamăgirea, am fost conductorul alegerilor greșite. părerile de rău nu mai au nici un rost. regretele nici atât. S-a dus. Totul. Ca praful în vânt. precum amintirile alungate de trecut. În sufletul meu s-a produs o schimbare majoră. m-am rupt de cunoscut, de familiar, de confortul în care mă adânceam cu fiecare zi. M-am pierdut pentru a mă putea regăsi. am căzut pentru a mă putea ridica. nu, nu m-am vindecat. rănile sunt încă acolo, probabil tatuate în suflet pentru totdeauna. Vorbele încă îmi fac rău iar imaginile încă mă mai urmăresc în somn. Aș dori să pot cunoaște formula magică care m-ar trimite înapoi în timp, care m-ar scuti de toată această singurătate și pustietate care mi-a inundat sufletul.

Am împărțit un vis care s-a transformat într-o iluzie, o poveste dulce-amăruie pe care o regret dar de care îmi e dor, o fărâmă din noi care și acum , după atâta amar de vreme îmi colorează ochii în cristale de lacrimi. am împărțit pentru o clipă scurtă un moment de iubire interzisă, un dans minunat care nu ne-a purtat pașii către realitate, un cântec care vorbea despre noi, fără noi …

Lasă un răspuns

