Foame de viata

Imagine

Nu mă mai satur de „ savurat ” viața. Îmi este atât de dragă și atât de aproape de sufletul meu, încât aștept , ca un copil mic, darul clipei următoare. Ochii îmi tânjesc după frumos. Sufletul, după miracol. Gândurile îmi zburdă care încotro , trezind la viață visuri din ce în ce mai îndrăznețe. Simt foamea de viață și de iubire, de simplitate și magie, de iertare și armonie ca pe o senzație acută de neîmplinire. Știu că limitele pe care le întâlnim în viață sunt impuse de noi, știu că „ ceva ” din interiorul nostru nu ne permite să ne bucurăm la maxim de întregul spectacol din viața noastră, știu că există rețineri autoimpuse care nu ne permit să atingem starea absolută de fericire. Dar mai știu și că în adâncul sufletului avem puterea de a alege iubirea, lumina, culoarea și căldura, bunătatea, iertarea și veselia, zâmbetele, sinceritatea și dreptatea. Știu că e atâta frumos în lumea aceasta și atât de pustiu în suflete. Când o să umplem ungherele interiorului nostru cu aceste daruri prețioase ? Când în suflet va palpita viața și nu incertitudinea ?

Lasă un răspuns

