Cine sunt eu …?

 

Imagine
Sunt multitudinea viselor mele și suma încercărilor de a le transforma în realitate.
Sunt totalitatea zâmbetelor colorate în zilele cenușii și sclipiri de lumină în zilele mohorâte.
Sunt rezumatul tuturor eșecurilor și a realizărilor, buchetele lacrimilor de bucurie și tristețe, paginile poveștii mele de viață.
Sunt toate întâmplările și lecțiile trăite până acum, momentele de singurătate și de plinătate, fragmentele de neliniște și perseverență.
Sunt dansatoare pe sârma vieții dar și cățărătoare pe culmile speranței.
Sunt optimista incurabilă care se hrănește din temeri, din dezamăgiri și greșeli.
Sunt omul care poate, care iubește, care trăiește și respiră frumos.
Sunt eu, ești tu , sunteți fiecare o poveste conturată zilnic de mâini călătoare, de suflet frumos și tânăr, de emoție și naivitate.

2 thoughts on “Cine sunt eu …?

Lasă un răspuns

