Încă un an plin de frumos :)

Imagine

A mai trecut un an din viața mea. Un an în care am învățat mai mult, am râs mai mult, m-am veselit mai mult. Un an care mi-a reamintit de importanța iubirii, a generozității, a iertării, a armoniei și veseliei. Un an care mi-a arătat ce înseamnă să gândești pozitiv, să trăiești în armonie cu ceilalți, să lași de la tine, să tinzi către ceva frumos, echilibrat și simplu. Un an care mi-a fost profesor în ale vieții și care mi-a oferit multe și nenumărate provocări. Sunt binecuvântată cu iubirea și prezența celor dragi. Sunt norocoasă și recunoscătoare în același timp, lui Dumnezeu pentru tot ceea ce a făcut posibil, pentru tot ce mi-a dăruit, pentru grija și iubirea Lui, familiei pentru sprijinul și încurajările lor, vouă pentru prezența și gândurile pline de frumos cu care-mi încântați zilele . 
Îmi doresc ca visele mele să devină realitate, să văd lumea cu ochii sufletului, să privesc viața cu înțelepciune și maturitate dar și cu zâmbete și optimism, să simt întotdeauna căldura, sprijinul și iubirea celor dragi, să duc o viață demnă, simplă și curajoasă. 
Vă trimit toată dragostea mea și zeci de binecuvântări să vă însoțească în viață  <3
Ana 

9 thoughts on “Încă un an plin de frumos :)

Lasă un răspuns

