Regasire

Imagine

Când mi-am pus în gând să cuceresc lumea nu m-am gândit la multitudinea obstacolelor ce vor apărea. Avem doar 18 ani și zeci de mii de vise în suflet. Nu eram deloc naivă, însă privind retroactiv îmi vine să zâmbesc de amărăciune. Acum pot spune că eram naivă. Sau poate inocentă. Poate și puțin optimistă. Viața a avut grijă să mă doboare și să-mi arate că cel mai bine reușești când ești cu picioarele pe pământ. Sau la pământ.

Nu știu dacă te-ai gândit vreodată la momentele tale de panică maximă, la clipele în care nu numai trupul ți-era îngenunchiat ci și spiritul ți-era înfrânt.Nu știu dacă te-ai gândit la nopțile de singurătate, la orele de neliniște și teamă, la ziua de mâine cu lacrimi în ochi și cu oboseală în suflet. Eu cred că da. Oricine o face, cel puțin atunci când meditează la trecut. Dar te-ai gândit oare și la forța de care ai dat dovadă pentru a te reculege, pentru a te putea aduna din sutele de bucăți risipite în vânt ? Te-ai gândit oare la curajul de a înfrunta încă o dată viața, greutățile, viitorul ? Te-ai gândit la omul care ești astăzi, la erorile transformate în experiență, ,la iluziile devenite realitate ? Te-ai gândit la frumusețea sufletului tău și la faptul că nu te-ai lăsat doborât de eșecuri ?

Dacă nu ai făcut-o, e timpul!

Fiindcă meriți o retrospectivă a succeselor tale. Fiindcă meriți să știi că ești făcut dintr-un material rezistent și că orice ți s-ar întâmpla nu trebuie să te îndoiești de calitățile tale.

Când soarta îmi este potrivnică și simt că oboseala mă copleșește mă retrag în suflet, îmi reamintesc cine sunt, de unde am plecat și ce pot face, iar apoi mă scutur și mă ridic cât pot de sus, deasupra tuturor dificultăților. Nu-mi este teamă să visez și să lupt pentru îndeplinirea acestora fiindcă știu că pot, că sunt tare, că nimic nu mă poate dobori definitiv.

Cu fiecare zi ce trece sunt o mai bună variantă a celei care am fost ieri. Este un motto personal care îmi reamintește în fiecare clipă de puterea care se ascunde în fiecare dintre noi și mă determină să merg mai departe. Cât mai departe…

7 thoughts on “Regasire

  1. Stii,nici eu nu sunt mai departe de adevarul specificat de tine.Desi am si eu doar 18 ani am invatat sa privesc viata diferit.Sa acord atentie lucrurilor cu adevarat importante si sa nu las sa-mi treaca prin viata persoane si momente minunate,ca viata e scurta.Acum am 18,maine voi avea 20 … si tot asa,timpul nu asteapta pe nimeni si daca nu deschid ochii cand trebuie voi regreta,sunt constienta.Ai scris niste cuvinte superbe,felicitari !

    1. Mulțumesc pentru comentariu, așa este Kate, trebuie să învățăm să privim doar lucrurile frumoase în viață🙂
      O zi minunată îți doresc :*

  2. E minunat sa ajungi sa spui lucrurile astea despre tine. Ca ficare zi iti aduce un update al persoanei de ieri.
    De aici incolo, chiar nimic nu te poate opri. Tu deja te-ai format ca si persoana🙂

  3. 18 ani implinesc si eu luna viitoare si sunt tot o fire visatoare care isi face planuri si scenarii . Cred ca nu este nimic rau in asta , imi pun speranta in fortele mele si cu putin ajutor din partea lui Dumnezeu cu siguranta voi reusi .
    Foarte frumoase cuvintele tale . O zi superba iti doresc :*

Lasă un răspuns

