Seri cu aroma de …noi

Imagine

Îmi plac serile. Pentru culoarea lor ștearsă dar în același timp atât de luminoasă. Pentru nuanța lor de chilimbar, pentru muzica lor atât de tăcută, pentru lucirile de stele și parfum de îmbrățișări fierbinți. Ador liniștea. Muzicalitatea dintre inimile noastre. Magia dintre trupurile cald înlănțuite. Aș putea sta așa o veșnicie. Cu mâna ta odihnind în dreptul inimii mele. Cu mâna mea pierdută în părul tău. Cu buzele hoinărind pe tărâmul interzis al pielii tale. Cu sufletul dansând tangoul iubirii.
Îmi plac serile pentru că au aroma noastră. Pentru că indiferent unde ești te simt și uit să mai respir. Pentru că orele zac împrăștiate pe covor și timpul rătăcește pe trupurile noastre. Pentru că muzica continuă să cânte în sufletele noastre iar somnul este atât de dulce și fermecător. Pentru că serile au ceva din noi și nu ai cum să nu le iubești. Pentru că tu ești seară iar eu sunt zi nu există ceva mai magic decât contopirea dintre cele două. Ador să murdăresc ziua cu atingerile nopții și să colorez noaptea cu bulgări de lumină. E ca și cum am picta pe trupurile noastre dragostea, amorul, eternitatea. ( fragment, Confesiuni )

Lasă un răspuns

