Cand ” NOI ” a devenit „ eu ” si „ tu ”

Imagine

Era o vreme când „noi” semnifica totul. Viața. Prezentul. Viitorul. Era o vreme când „noi” nu era doar un pronume.și în care „tu” erai „eu” și „eu” eram „tu”. Când s-a schimbat totul și am devenit ceva obișnuit, o rutină instalată în viața noastră ? Când s-a transformat povestea noastră într-un simplu capitol de carte ? Era o vreme când diminețile erau prea scurte și clipele în care nu eram împreună mult prea lungi. Era o vreme când ochii noștri se căutau și când trupurile noastre tânjeau după atingeri. Nu există nici o explicație suficient de plauzibilă încât să-mi liniștească sufletul. Nu am găsit nici un motiv suficient de puternic să-mi clarifice sentimentele și gândurile. „Noi” nu mai este. Sau poate că nu a fost niciodată. Posibil să fi fost doar o impresie, doar o iluzie la care tânjeam. Când „ noi ” a devenit imposibil de pronunțat, era deja prea târziu. Inima era deja implicată. Trupul nu-mi mai aparținea. Când ”noi„ s-a despărțit în „eu” și „tu” am simțit ce simte foaia de hârtie când e ruptă bucată cu bucată. O imensă pustietate. O mare de singurătate și un hău imposibil de umplut. ( fragment, Confesiuni )

Lasă un răspuns

