2 ani de blogging

Imagine 

Ce pot spune despre această perioadă ? A trecut atât de repede. Totul s-a derulat ca într-un film în care tu ești personajul feminin. Am încercat să postez cât de mult am putut despre orice, întrucât consider că totul mă pasionează. Am văzut un film bun, va trece în lista mea de favorite . Am dat peste o carte care m-a inspirat , o voi menționa cu mare plăcere. Am depășit un hop , scriu despre asta cu mândrie. Am avut perioade proaste, le aștern pe hârtie. Totul la mine ia forma cuvintelor, fiindcă mă regăsesc cel mai bine în ele. 

Am postat despre simplități, despre lucruri stupide, despre chestii care nici nu merită a fi menționate. Însă eu le-am dat rolul lor în povestea mea, pe blog-ul meu. Le-am adunat cum am putut mai bine, cât am putut mai frumos și consider că cei care mă citesc îmi simt emoția și îndeosebi trăirile. Încerc să fiu mereu pozitivă, de aceea majoritatea postărilor mele au tentă motivațională. Scriu din experiența de zi cu zi, din ceea ce învăț, din ceea ce aplic, din ceea ce greșesc. Pe hârtie totul pare altfel. Ca și cum poți vedea atlasul vieții tale cu ochi de cunoscător. 

2 ani de blogging nu înseamnă mult dar înseamnă muncă și timp petrecut în acest spațiu virtual. Înseamnă să culegi tot ce e mai bun, să dai formă și substrat cuvintelor, să dai însemnătate celor câteva vorbe așternute în grabă. Înseamnă să-ți pui sufletul la intrare , să fii conștient de părerile pro și contra, de argumentele primite, de sugestiile și comentariile cititorilor. Mă bucur enorm când cineva îmi spune că s-a regăsit printre rândurile mele. Fiindcă le scriu pe loc, fără ciornă, fără corecturi, direct de pe retina sufletului. 

Vă mulțumesc tuturor celor care mă citiți, celor care mă share-uiți , celor care îmi scrieți. 

Vă dedic vouă această aniversare minunată care-mi aduce zâmbetul pe buze , în special fiindcă recent și pagina de facebook a bloggului @Dincolo de Vise a depășit pragul de 10.000 de suflete speciale. Două surprize superbe la început de primăvară. Viața e frumoasă🙂

Enjoy every day !!!

3 thoughts on “2 ani de blogging

  1. Draga Anasstassya, felicitari cu implinirea celor 2 ani pentru acest blog minunat. De foarte multe ori atunci cand sufletul imi este intristat, neaparat gasesc aici un articol care sa ma motiveze si sa ma faca sa ma ridic. La multi ani si numai bine.

    1. Mii de mulțumiri, domnule Anatolie pentru mesajul frumos🙂 Mă bucur nespus că vă regăsiți printre rândurile postate. O zi excelentă vă doresc .

Lasă un răspuns

