In spatele mastii …

Imagine

Îmi ascund de lume sufletul fiindcă știu că nu este pregătit pentru duritatea și răceala ei. Îmi ascund emoțiile și sentimentele fiindcă sunt conștientă de invidia și răutatea unora. Îmi ascund fiecare gând de ei, de cei care nu înțeleg, de cei care blamează înainte să asculte, de ce care știu să te rănească. Îmi ascund sufletul în spatele măștii zâmbitoare pe care o port atunci când ies în lume, o mască care-mi ține de cald, de foame și sete, de iubire și tandrețe. Îmi ascund lacrimile în spatele zâmbetelor și suferința în spatele râsului. Îmi ascund povestea în spatele glumelor și mă feresc de cei care nu vor să mă cunoască cu adevărat. Mă ascund fiindcă nu știu o altă cale de supraviețuire, pentru că sufletul meu este aidoma unui flori răsărite mult prea devreme și pe care zăpada o cuprinde înghețându-i petalele. Îmi este teamă ca nu cumva murdăria să mă cuprindă, îmi este teamă ca nu cumva să mă transform treptat într-un om pe care-l disprețuiesc și pe care îl evit, îmi este teamă ca nu cumva atingerea lor să mă îmbolnăvească. De aceea râd, zâmbesc și glumesc cu ei, dar niciodată nu simt același lucru. De aceea atunci când o să mă întâlnești nu o să mă vezi niciodată tristă, suferindă sau pierdută. De aceea atunci când o să mă privești nu o să mă vezi niciodată așa cum sunt cu adevărat. 

 

One thought on “In spatele mastii …

  1. Măștile îți vor face rău în primul rând ție. Renunță la ele. Era o zicere care spunea ceva gen : „Prietenii sunt acele persoane care te iubesc cu toate ca te cunosc bine.”

Lasă un răspuns

