Te-aș iubi …

Imagine

” Te-as iubi doar pentru că vezi în mine ceea ce eu nu văd atunci când mă privesc în oglindă. Te-aș iubi numai pentru gesturile tale pline de gingășie care-mi ating sufletul. Te-aș iubi pentru tăcerea atât de plină de iubire dintre noi, pentru modul complice în care privirile noastre reușesc să comunice, te-aș iubi pentru că nu-mi ceri motive pentru a mă iubi ci mi le oferi chiar tu. Te-aș iubi pentru că tu găsești moduri de a ajunge la sufletul meu fără ca eu să știu , și te-aș iubi doar pentru ești lângă mine atunci când trebuie. Te-aș iubi numai pentru că-mi înseninezi zilele și reușești să aduci lumină și culoare acolo unde este neliniște și tăcere. Te-aș iubi numai pentru comoditatea de care dai dovadă atunci când te instalezi cu bagajele în camere inimii mele, fără să ceri voie , dar totuși părând să aparții acelui loc. Te-aș iubi pentru că mă ții de mână tot timpul, amintindu-mi fără să vreau că ești aici și te iubesc că nu știu să fac altfel. Te-aș iubi pentru fiecare vis trezit în mine, pentru fiecare seară în care-mi cedezi amuzat locul de la margine, pentru fiecare masă pregătită în doi. Te-aș iubi pentru miile de senzații care-mi învăluie sufletul atunci când mă privești și pentru fiecare emoție pozitivă pe care o trezești în mine. Te-aș iubi pentru modul în care mă faci să râd de nimicurile zilei și să uit de frământările uzuale. Te-aș iubi pentru că noaptea brațul tău mă înconjoară protector și mă aduce mai aproape de tine. Te-aș iubi pentru că ești o altă parte a mea, sincronizarea perfectă a inimii mele. Te-aș iubi doar pentru că simt atâtea nimicuri și pentru că fără ele aș fi goală, rece, un vas frumos printre alte sute care așteaptă să fie umplut. Așadar, te-aș iubi din tot sufletul asumându-mi toate riscurile pentru că meriți, pentru că ești tu și pentru că fiecare părticică din mine se simte vie în apropierea ta.
Nu stiu de cate ori poti iubi intr-o viata. Nu stiu de cate ori poti spune „ te iubesc „ din toata inima si apoi sa crezi ca este adevarat. Tind sa cred ca doar o data, dar ce stiu eu … ”

fragment , Confesiuni

4 thoughts on “Te-aș iubi …

  1. Scrii genial, să ştii.

    „Te-aș iubi pentru fiecare vis trezit în mine, pentru fiecare seară în care-mi cedezi amuzat locul de la margine, pentru fiecare masă pregătită în doi. Te-aș iubi pentru miile de senzații care-mi învăluie sufletul atunci când mă privești și pentru fiecare emoție pozitivă pe care o trezești în mine.”

Lasă un răspuns

