Aripi de hârtie ( fragment )

Image

Eram foarte aproape de el, puteam chiar să-l ating în acel moment, atât de intens îmi era visul. Era un vis frumos, din care nu mai voiam să mă trezesc. Un vis pe care-l conștientizam , dar pe care-l trăiam din tot sufletul. Ce putere să mai aibă distanța dacă sufletul meu l-a chemat ? Nici una. Trăiam și respiram acel vis de parcă eram conștientă că puteam să mă trezesc în acel minut. Îl atingeam, îi respiram aroma, îl sărutam și nu-i mai dădeam drumul din îmbrățișare. Și el mă ținea la fel de tare. Era ca și cum o sfoară magică ne ținea împreună, un lanț invizibil de care eram amândoi legați. Amintirea lui îmi era atât de profund întipărită în suflet încât reușisem să-l creez din bucăți, din fragmentele minții mele. Îl cream cu fiecare atingere, cu fiecare mângâiere, cu fiecare cuvânt. Și în acel moment mi-era de ajuns, căci putea suplini în inima mea singurătatea. Ajunsesem să trăiesc pentru momente ca acestea, pentru visele de dimineața, pentru amintirile frumoase care-mi jucau prin minte. Uneori, mă trezeau razele de soare care-l făceau să dispară odată cu noaptea, alteori eram deșteptată de vreun licăr de emoție, de scântei de iubire. Îl iubeam și fiindcă iubirea mea era atât de imensă și profundă puteam să-l creez de fiecare dată. Uneori, chiar și de zeci de ori pe zi. Îl cream din iubire,  dimineața devreme ca să ne savurăm cafeaua împreună, apoi la masa de prânz, în drumul spre serviciu, seara la film, și mai apoi noaptea târziu. Era cu mine mereu, așa cum fusese și până atunci. Îi simțeam prezența și mă bucuram de ea , chiar dacă păream o nebună în ochii celorlalți. Nu-mi păsa. Îl aveam pe el și ne aveam pe noi. Distanța nu poate despărți sufletele gemene, iar eu eram dovada clară a acestei concluzii. 

Lasă un răspuns

