Love for books

Image

„ M-am privit in oglinda si am vazut ca fata mea arata altfel decat de obicei. Ochii mei au o privire asa de limpede si de profunda, obrajii mi s-au colorat in roz, ceea ce nu s-a mai intamplat de saptamani, buzele imi sunt mult mai catifelate. Arat de parca as fi fericita, insa pe chip mi se poate citi si o unda de tristete si zambetul imi dispare imediat de pe buze. Nu sunt fericita, caci stiu bine ca nu se gandeste la mine. Si totusi, totusi, ii simt permanent ochii frumosi fixandu-ma si obrazul catifelat si racoros lipit de al meu…”

fragment din 

<< Jurnalul Annei Frank >>

Lasă un răspuns

