Sunt vinovată

Image

Sunt vinovată pentru că iubesc prea mult, prea intens, prea curat. Sunt vinovată fiindcă mai cred încă în faptele născute din bunătate, în micile gesturi izvorâte din inimă, în iertare și înțelegere. Sunt vinovată fiindcă sunt o visătoare notorie și îmi pasă enorm de fiecare vis în parte. Sunt vinovată de pasiunea și dăruirea de care dau dovadă atunci când îmi doresc un lucru, atunci când vreau să realizez ceva. Sunt vinovată fiindcă de multe ori gândesc cu inima, și rareori cu mintea. Sunt vinovată de fiecare gând îndrăzneț, curajos, optimist, colorat ieșit din cămăruța sufletului meu. Sunt vinovată de faptul că nu plec urechea la bârfe și zvonuri urâte și nu mă amestec în viețile și poveștile altora. Sunt vinovată că încerc să schimb lumea zi de zi, încercând să mă schimb mai întâi pe mine. Sunt vinovată de soarele cald de vară ce strălucește în interiorul meu, de flacăra speranței ce arde neîncetat, de lumina plină de pace și armonie care îmi ghidează fiecare pas. Sunt vinovată de fiecare cuvânt bun, de fiecare sfat sau povață dăruită din suflet și din experiența de zi cu zi. Și da, sunt vinovată de de dorința ascunsă de a câștiga fiecare bătălie, fiecare luptă pregătită pentru mine.

One thought on “Sunt vinovată

Lasă un răspuns

