Mizez pe mine

Imagine

Aș fi vrut să am pe cineva alături în momentele cheie din viața. Aș fi vrut să nu trec singură printre frământările și gândurile târzii. Aș fi vrut ca cineva să fie lângă mine pentru a-mi asculta temerile și a mă încuraja în cele ce vor urma. Aș fi vrut ca cineva să-mi întindă mâna și să mă ridice de la pământ. Aș fi vrut să fiu iubită, protejată, înțeleasă de cineva. Nimeni nu va ști câtă nevoie am avut de cineva, nimeni nu va ști vreodată că singurătatea era cel mai mare coșmar al meu, nimeni nu va ști cât de slabă am fost în fața încercărilor vieții. 

Am triumfat. Am depășit acele etape din viața mea care m-au dărâmat dar care mi-au și construit caracterul. Am supraviețuit și am învățat că nimeni nu te va iubi dacă mai întâi nu te iubești tu. Am învățat cum să râd în ciuda amărăciunii din suflet și să sper în ciuda problemelor cotidiene. Am învățat să fac pace cu inima mea și să las trecutului resentimentele. Am învățat să privesc la ziua de mâine cu credință și cu optimism. Și am mai învățat că e greu să depășești totul de unul singur dar nu imposibil. E extraordinar să ai cu cine să împarți micile bucurii dar și momentele neplăcute pe care le traversăm în cursul vieții. E minunat să ai lângă cine să-ți pui capul seara pe pernă sau cui să-i șoptești cuvinte pline de iubire. E un miracol să ai lângă tine sufletul pereche, omul care te completează și care te iubește necondiționat, dar nu te descuraja dacă te trezești singur în mijlocul luptei. Vei reuși. Și vei deveni mai puternic. Mai matur și mai înțelept. Mizează pe tine și vei câștiga cu siguranță. 

Lasă un răspuns

